Stereotipurile comune nu reflectă întotdeauna realitatea și duc la decizii greșite. Deci, haideți să ne clarificăm ce afirmații despre pompa de benzină sunt adevărate și care sunt ficțiuni.
Această afirmație nu este adevărată. Concentrația vaporilor de combustibil este astfel încât combustibilul este incapabil de a se aprinde. În plus, pompa de combustibil nu este o structură ermetică în structura sa: ancora și periile sunt amplasate direct în combustibil.
Acest stereotip se bazează pe ideea că atunci când rezervorul este aproape gol, aerul intră în pompa de combustibil. Însă nu este așa. Există o sticlă specială în sistemul de alimentare cu combustibil care nu permite scurgerile de combustibil în timpul rulourilor sau când rezervorul este gol. Și dacă combustibilul se epuizează complet, motorul se va opri automat.
Și această afirmație nu este adevărată. Îndată ce motorul se oprește, presiunea din pompa de combustibil dispare imediat, astfel încât sistemul încetează să funcționeze.
Și acest stereotip nu are nimic de-a face cu realitatea. Benzina nu lubrifiază pompa, ci o răcește.
Presiunea este reglată de o supapă specială. Dacă se detectează suprapresiune în această etapă, combustibilul în exces este trimis în rezervor. Mai degrabă, este adevărat opusul: un motor cu ardere internă cu o putere mai mică decât cea nominală poate duce la o lipsă de combustibil și la faptul că mașina va începe să „se blocheze”.
Și această teamă este fără dovezi.
Cel mai adesea, pompele de benzină se defectează atunci când sunt supraîncălzite și din cauza combustibilului slab. Defecțiunile pompei de combustibil este un lucru destul de comun. Pentru a evita sau a întârzia acest eveniment, merită să cumpărați pompe de combustibil de înaltă calitate, care se potrivesc mașinii dvs., conform codului VIN. Pompele electrice de combustibil funcționează cel mai bine. Cele mecanice sunt mai potrivite pentru mașinile cu motoare cu carburator și pot fi reparate. HPH de la producători OEM buni sau producători aftermarket bine stabiliți poate dura întregul ciclu de viață al unui vehicul.